niedziela, 19 lutego 2012

TAG: 40 przypadkowych pytań

Pytania:
1) Gdzie byłeś 3 godziny temu?

Spałam :)
2) Czy kiedykolwiek zjadłaś kredkę?.

nie :)
3) Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?

Tak,- lakier do paznokci, krem, cień do powiek, pomadka
4) Czy masz na sobie skarpetki?

Tak,żółte.
5) Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?

Nie, ale zamierzam iść.
6) Czy jest Ci gorąco?

Nie. Wręcz zimno. trzeba podkręcić kaloryfer.
7) Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?

Herbatka Lipton
8) Co ostatnio jadłaś?

cukierka
9) Gdzie by łaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?

Siedziałam w samochodzie. ( jechałam w góry)
10) Kim był ostatni gość w Twoim domu?

Sąsiad
11) Czy tęsknisz za kimś teraz?

tak
12) Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?

Nie mam.
13) Który ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u, Naszej-Klasie itp. portalach?

Kumpela
14) Co chcesz wiedzieć o przyszłości?

Nic. Niech to pozostanie sekretem.
15) Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie?

Tak. ESCADA- SEXY GRAFFITI
16) Byłaś w tym roku u lekarza?

Jeszcze nie. Ale za tydzień idę do dentysty.
17) Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel?

W domu.
18) Czy masz opaleniznę?

Już nie. :(
19) Czego teraz słuchasz?

MCR- Planetery go
20) Czy kolekcjonujesz cos?

nie
21) Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje?

Nigdy nie zostałam zatrzymana. :)
22) Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ?

Tak, a coś w tym dziwnego?
23) Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie?

OMG, a spotkałaś się z nią?
24) Lubisz ostre przyprawy?
Uwielbiam, ale moja skóra przez to cierpi.
25) Kiedy ostatni raz wzięłaś prysznic?

Dziś rano.
26) Czy jesteś bogata?

Nie.
27) Jaka jest w Ciebie pogoda?

Pochmurno, jest śnieg.
28) O której godzinie budzisz się rano?

Jak idę do szkoły to o 7:00.
29) Jaki film ostatnio widziałaś?
Toy Story 3, leciał na HBO Comedy.
30) Jaki masz dzwonek w tel?

TH- Down on you
31) Czy byłaś kiedyś w innym kraju?

na razie nie
32) Ile masz rodzeństwa?

Jestem jedynaczką.
33) Komputer stacjonarny czy laptop?

Mam obydwa. Chyba wolę laptopa.
34) Co planujesz dziś robić?

Przeczytać książkę.
35) Kiedy ostatni raz płakałeś?

3 dni temu. Gdy zmarła moja Szczurzyca. :(((
36) Jakie jest twoje ulubione radio?

RMF FM
37) Co wolisz? hamburgera czy kebaba?

Żadnego z wymienionych. Preferuję kurczakburgera.
38) Jaki jest Twój kolor oczu?

niebieski
39) Co robiłeś o 24:00 w nocy?

Oglądałam Detektywów na TVN player.
40) Czy masz zwierzęta?

Aktualnie psa Łatka, suczkę Dianę, rybki, 3 koty( Mruczuś, Venus, Kuleczkę). Niedawno zmarła szczurzyca Czarka. R.I.P [*]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz